Onsda'kväll - holiday!

Så var det helg för min del, en minisemester kan man säga. Är ledig ända till söndag!
Gick kanonbra på jobbet ikväll, vi hade ju "extra" hjälp av Linn som gick inskolningen. =)

Är som sagt ledig imorgon, Marina & jag ska ner på stan en sväng sen vette katten vad som händer. Jag har fixat med alla gardiner nu (de blev superbra de med) bildern kommer senare.
Benny jobbar nog till framemot eftermiddan' sen kanske vi far till Arvids eller så blir det på fredag.
Jag kan ju alltid roa mig med att dammsuga eller så..

Ah, jag fick ett lustigt uppvaknande i morse.. Det plingade på dörren, men jag fattade liksom inte de först (jag halvsov).. Sen klickade de liksom till att de var på dörren de ringde, och då blev de brott å ta på sig nå brallor.. Möttes dock av hyresvärdsfixarn' i dörren.. (dom har fri ingång) han trodde ju inte att nån va hemma. -ler!
Nåja, han har iaf fixat badrummet nu - härligt! Efter midsommar får vi nya luckor & plåtar! Nice! =)

Nä, nu ska jag se om dom ha spelat klart på 4an, annars blir de nog sängen - se' skönt!!

Go'natt på er! / Emma - minisemester-feeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback