I stort och smått!

Så var det sönda'kväll. Jag & Benny ha just  ätit en nyttig fruktsallad och sett "Juno", den var faktiskt rätt OK! =)
Har städat & strykit gardiner idag, så nu har vi bara att vänta på stängerna till vardagsrummet + lillfönstret i köket. Jag börjar inte förrän under eftermiddan' imorogn, så jag bör hinna sätta upp gardinerna innan dess.
Sen ska bovärden kika förbi imorgon också, hoppas han kommer medan jag är hemma..

Nå, vi hade supertrevligt igår. Bjöd Erik & Petra på middag, Petra hade gjort en supergod efterrätt ska tilläggas!
Jag & Emelie var förresten och lyssnade på Amanda Jensen i onsdags, hon var tokbra live faktiskt. Och mycke folk var det också.

Nåväl. Benny sover och jag väntar på stängerna.. så fort de ha kommit ska nog jag också träffa John Blund.
Go'natt gott folk! / Emma - jobbar en kort-vecka, nice!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback