Onsdag!

Har jobbat idag med, och nu är jag ledig en dag - skönt!
Jag & Benny for på Jysk och köpte värsta söta "kräl-tecket" med nalle puh motiv (till Isabell när hon ärhär & hälsar på)! =)
Sen vid ett kom dom förbi, så Isabell invigde täcket med ett leende. Så söt!!
Medan grabbsen var och pjåtade på med annat, så försökte vi få lilltösen och sussa.. men de gick inge vidare, antagligen för att de var så spännande att vara på ett nytt ställe.. =) Eller? Blev iaf pizza-middag för oss alla och de var gott må jag säga.

För övrigt har jag dammsugat, kollat in tvättstugan & fixat med lite annat smått & gott!
Imorgon blir de dock stan - Umeå!

Lite bilder från idag:

Isabell & mamma.

Diskberget, skummet & älsklingen.

Och så jag.


Ha det gott allesammans! / Emma - min lilla kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback