Mot glada-hudik!

Helgen som var,blev lyckad! Giftemålet var hur fint som helst! God mat & en tokrolig kväll på det!
Jag var ledig lördag/söndag/måndag och sen jobbade jag kväll igår och ska även göra det ikväll. Sen är jag ledig torsdag-söndag. Så imorgon drar jag & Marina på bröllopsfest till Hudiksvall! Vi planerar att starta tidigt imorgon, vi har vart på dollar och laddat upp med färdgodis! -ler!
Det kommer nog att bli kanonkul, bara vi tar oss fram bland alla bilar. =)
Det är bannemej svårt att packa kläder, vad ska man ha med liksom? Jag har med hela garderoben..

Nåja, vi var ner på stan och lunchade. Ikväll ska dom ju köra skoter på vattnet vid hotellet, men jag jobbar som sagt.. så jag missar det!

Nä, nu ska jag dammsuga lite, sen packa lite, sen äta och sist jobba!
Ha de bra gott folk! / Emma - Darling, jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback