Kärlek i massor.

Så var det söndag! Jag har jobbat hela veckan och nu har jag vart ledig både igår och idag - lyx!
I fredags efter jobbet vart jag & Benny bjudna på fika hos Daniel & Emelie. Hon hade gjort en otroligt god ananaspaj.
Sen på lördan' så for jag & Benny till Vormsele för att möta upp mamma och pappa. Det var en "hemslöjdsmässa" och ganska mycket att titta på. Fyndade ett och annat också! =) Vi lunchade & fikade där, sen for vi hem till lycksele medan mamma och pappa fortsatte till kriberg. =)
Och idag har det inte hänt så mycket, vi har storstädat och bara slappat sen. Syrran, hennes kille och brorsan är påväg hit nu ikväll så vi ska väl invänta dom! 

Måste bara få berätta (stolt) att jag och Benny ska bli gudföräldrar!! ♥
Vi är så stolta & glada över det!


Nåja, ni får ha det så bra gott folk! / Emma - en flängig vecka väntar.


 

Kommentarer
Postat av: leia

va skoj!!!! förstår att det måste vara jättekul....är ju en riktig ära:)



kram maja


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback