Jobb, stan, regn, glass, tv.

Som ni kan utläsa av rubriken har min dag sett ut på följande vis:
Jobbade till kl 12. Gick kanonbra idag och sen är de aldrig fel med "kortdagar" heller, nåja sen for jag hem och fixade lite sen mötte jag upp Marina på stan där vi lunchade/fikade.
Efter en stund på Indo for vi och kikade i diverse affäre. Sen började det regna mitt i allt ihop (och det har hållt i sig ända tills nu)!
Jag for iaf hem sen och pysslade på, gjorde glass med maränger/blåbär/jordgubbar/kakao. Får se ikväll hur den blev. =)
Ska snart förbi Petra och dricka kaffe & se lite tv och jag tror bestämnt att jag tar bilen, faktiskt!

Efter igårkväll ser jag lite annars ut än vanligt. Men de blev "se grannt såå"! =)
Jajust ja, jag jobbade ju helgen som var. Men de var kortpass, så de gjorde inget att jag hade tagit på mig det! Har förövrigt jobbat 10 dagar på rak nu, tror ni de ska bli skönt med en dags ledighet innan man hoppar på helgspasset? -Oja!
Men iaf, Jannike, Tobbe och lillan var förbi i lördags förmiddag. Det var verkligen trevligt! Hon ha blitt se stor nu, lilltjejen! =) Man vill bara äta upp na! Nåja, vi gick iaf på loppis och fyndade av bara den (jag iaf)! =)

Åh, jag toklängtar tills vi ska till Hudiksvall (jag & Marina). Vi kom just på att vi ska åka tidigt så vi hinner in på IKEA i Sundsvall och kanske göra stan också! ;)  Nåja, de är bara ca 3 veckor bort!  =)

Nä, kaffekoppen väntar i köket!
Jag bjuder på en skön bild, på världens sötaste goding så länge:


Ni får ha det så bra gott folk och jag hoppas ni har bättre tur med vädret än vad jag har!
 Lev & må!/ Emma - regnrusk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback