Tisdag, fredag, lördag, söndag.

Som alla vet är är det tisdag idag. Ett tag till iaf.
Vad har hänt idag?
- Pluggat till redovisningen som är på fredag + kollat lite inför det oförberedda provet.
- Inhandlat en supersnygg fruktskål.
- pluggat ännu mer.

Men, vad hände före denna vecka, före helgen & under helgen då.
Jo, hade skola i fredags och under lunchen var jag och köpte upp allt på Åxå (typ). Det blev en hallmöbel, en passande spegel & hylla och sen en superfin fotoram i ek.
Nåja, efter den (dyraste lunchen hittills - ler) så hade vi lektion till ungefär halv fyra. Då for jag hem en snabbis, bytte om litegranna sen så var det bara att stressa till bussen. Väl där så var ju allt lugnt, jag hann med liksom. Hade sällskap till Malå, Monica! =)
Nåja, busschafören som körde malå - lse var i allra högsta grad underlig. En färd jag sent kommer att glömma, var rätt upprörd även när jag väl var framme i lse.
Men, det blev en lugn fredagskväll med mys framför tv. ♥

Lördagen började & slutade kanon. Det var bra och soligt väder, så Benny for med Daniel och åkte snowboard. Jag tog min käre vän runt halsen och gick ut på stan. Kring lunchtid kom dom tillbaks och jag & benny lyxade till det med att ta en fika. Mums.
Kvällen bjöd på gott vin, ost, kex & vindruvor framför tv:n. Så härligt!

Söndagen väckte oss (eller mig för benny steg upp tidigare) med solens strålar som sipprade in genom fönsterrutan. Vi begav oss mot Norsjö, spännande var det den sista biten till macken iaf!
Vi for och kollade när de körde bilar på isen.. det ska tilläggas att det var kallt.. särskillt om fötterna! Nåja, det var riktigt skönt att vara ute, vid elden!
Sen blev det semeldags, årets första semla tror jag till och med! =)
Sen på hemvägen till Arvidsjaur så träffade vi på två stora varelser... Min vän åkte upp i farten så jag hann få med dem på bild. (eller farten & farten.. Benny fick lov att backa tillbaks!) Visst är han för go'! -ler!

Nä, nu ska jag ställa mig i duschen sen lägga mig i sängen och plugga tills jag somnar.
Ha det bra allesammans. / Emma - Lyckliga jag.


(Bjuder lite på helgens äventyr)
image146image147image148image150image151image149
Foto: Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback