Slö-snö helg med mys & film.

Ja, så var det söndag, igen då!
Sitter här efter att Benny har åkt. Vi har haft en tokskön helg med frisk luft & mys framför tv:n!
I fredags var det skola för min del & jobb för bennys del, senare på kvällen kom han iaf, min älskling! =)
Det blev väl inte så mycket gjort den kvällen, vi såg P3 guld 2008 & slappade mest!
Igår så var vi upp på prästberget, benny åkte bräda & jag fotade. Var rätt trist väder med massa snö, men vad kan man förvänta sig såhär i januari?
På kvällen blev det filmtime, "Underbar och älskad av alla", som var rätt Ok bortsett från att det inte alls var så mycket "komedi" som jag hade förväntat mig. Men den fick iaf en OK-stämpel.

Och idag var det dendär eviga söndagen då. Alltid lika trist när jag & älsklingen skiljs åt såhär på helgs-slutet! En ny vecka börjar imorgon, det innebär att det är nya tag med allt plugg! (Tycker vi har fasligt mycket just denna vecka). Nåja, det är bara "bita ihop", det är ju inte länge kvar nu, tills vi faktiskt är färdiga! Wehej! Det glädjer mig. Ett helt nytt liv väntas börja då, och som jag längtar!!

Nej, nu ska jag göra lite nytta!
Ha det bra allesammans.

(Bjuder på några bilder på världens snyggaste kille, sen helgens bravader i snön)
image135image134image137


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback