Saknad & älskad.

Sitter här med värsta kärlekskänslan i kroppen - åh älskling vad jag saknar dig!
Jag längtar förövrigt till helgen, ska börja packa ner alla saker som ligger på golvet (i drivor).
Sen blir det väl att se nå tv och bara slappa, ska nog hinna med nå affärer också hade jag tänkt.
 
Men det är fortfarande onsdag. Jag har vart på skolan under morgonen, jag & sandra gojrde bort arbetet inför redovisningen som vi ska ha på fredag, skönt! Måste bara "plugga" lite på det nu.
Sen så händer det inte så mycket imorgon, torsdag, jag ska fara på Expert och fixa min telefon, annars är jag som "ledig". Sen blir det ju som sagt skola på fredag, hoppas Jannike & Co kommer på lördag, skulle vara trevligt, lite "shopparsällskap" är ju aldrig fel.

Nä detta duger inte, middagen står på tur (tjälknöl)! Mums.

image152
Foto: från google.se

Ha det bra allesammans. / Emma - kurr i magen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback