Påhälsning av solen.

Idag när jag vaknade så var det mulet & rätt dystert.
Jag & Emma var till Glommers för att inventera miljön (skoluppgift), i varje fall, när vi närmade oss glommers så såg vi nyansskilnad på himlen, det är sant, det var inte bara bilrutan som reflekterade!
Så vid 10.30 när vi begav oss mot Arvidsjaur igen så var det strålande sol & blå himmel. Hur skönt som helst!
Sol & inte alls så kallt, kan det bli bättre? Det är bara att passa på att njuta allt man bara kan när solen är på hilmel!

Nåväl, ska göra lite skoluppgifter senare ikväll. Sen har vi ytterligare träff imorgon. Rätt skönt att göra bort allt sånt i början av veckan! 
Fåse vad det blir till helgen. Men först ska jag beta av denna vecka innan helgen får komma, det vet jag iaf !

Ha det gott allesammans. / Emma - solen ger energi.

image141
Foto: Emma

Kommentarer
Postat av: Emma

Solen lyser till och med i skåne idag. SKöööönt :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback