Granen likt en bakelse?

Go' dag!
Idag ser läget ut som följer:
Vaknade - tittade ut - snö!
Det snörar för fullt och jag har hunnit skotta minst två vändor på morgonen! Det är verkligen inte nå vidare trevligt och tungt är det också.
Nåja, snön ligger iaf och täcker allt i sin väg, vitt, vitt och ännu mer vitt.

Jag & mamma har hunnit med en shoppingvända också, hittade en toksnygg kofta i turkost, peak! Jag var tvungen! :-)

Annars så blir det plugg idag, ska kika igenom allt innan imorgon. Ska upp på skolan en sväng senare i eftermiddag också! Tänk, nu är det bara 4½ månad kvar, sen är jag, vi fördiga!! -vilken fröjd!

Ha det bra gott folk och pulsa lugnt i snön! / Emma - på ett alldeles förträffligt strålande vinterväder humör.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Roligt att du börjat skriva oftare nu ^^
Hoppas allt är bra!

2008-01-24 @ 15:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback