2008-01-23

Idag var det en grymt skön dag. Klarblå himmel och minusgrader - wehej liksom! Hela -22!!

Nåja, vad har jag hunnit med denna dag?
- Varit på skolan och pluggat.
- Varit en sväng på Dollar.
- fick "stillestånd" när jag skulle betala med kortet & blandade ihop koden.
- tappat komposthinken på köksmattan.
- städat på nerevåningen.
- rensat bland alla mina hårprodukter (en uppsjö vill jag meddela).
- löst problemet med den icke-funkande-kupévärmaren.
- pratat med älsklingen åtskilliga gånger under dagen, sist bara för ett tag sen.
(Shit vad jag längtar efter dig! )
och mycket mer...

Imorgon står rea först på listan. Ska kolla om dom har nå passande kläder på Lindqwist, sen ska jag nog plugga lite. Efter det har jag ingen aning. Är det så att jag har lite dötid? Kanske få slappa lite rent av? Ja, det skulle sitta finnemang! 

På återseende gott folk!

(Här kommer två kort på kvällens måne, denna kyliga, underbara kväll!)
image142image144 
(Blev en rätt bra bild med inzoomningen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback