Sköna dag.

Onsdag.
Ibland är detta den jobbigaste dagen på hela veckan. Det är en pluggardag i dess like alltså.
Prov imorgon. Uppgift som ska göras innan helgen för jag har inte någon större lust att ta med det och göra klart det i Lse, nej nej!
Sen måste jag påbörja denna kurs VG/MVG uppgift, suck! Den ska vara klar nästa vecka. Så jag har verkligen vad jag gör nu dessa dagar!

Nåja, i helgen blir det som sagt Lse. På lördag blir det middag hos Erik & Petra. Måste tänka ut nå gott till efterrätten, förslag någon? =)
Fredag blir det nog inte så mycket.. jag har banken kl 13.00!

Idag är det strålande väder så länge man håller sig inne, det är sol men det blåser/stormar kraftigt!
Fick min Hoffmaestro skiva idag - överlycklig! Signerat å allt. =)

Bjuder på några rykandes färska bilder:
image162image161
Det underbara albumet.

image163image164
Mitt plugg till imorgon (etik & livsfrågor).

image165image166
Mina två akvarium.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback