Love is in the air.

Ledig idag, gjorde bort allt plugg igår redan, så det känns superbra!
Har inte gjort så mycket nyttigt idag, rensat lite i akvariet så nu är det riktigt fint! Sen har jag ätit en semla också, inte att förglömma, med en stor kaffekopp till! love it! 
image155image154
Foto: Emma           Foto: från google.se

Tiden går så rysligt fort må jag då säga. Redan 1 ½ år med älsklingen! ♥
Denna tid har fyllts av många skratt & bra stunder.
Jag älskar dig.
Tack för att du förgyller mina dagar, mitt liv. Det finns ingen som är så bra som du!
image156
Foto: Emma


Lev & må allesammans! / Emma - love is in the air

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag ska också äta feta bakelser snart! :D är ju bara en gång om året såå! hihi

2008-02-05 @ 20:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback