En helg i februari 2008.

Benny åkte för en stund sen. Söndagarna får vara hur fina som helst, men de blir alltid lika tråkiga när vi skiljs åt! Oundvikligt!

Nåja, helgen har varit superbra. Mamma & pappa skjutasde mig till Lycksele i fredags eftersom att jag hade tandläkaren på morgonen, så jag slapp ta bussen på kvällen!
Senare på kvällen så blev det mys av allt, jag, Benny, 2 skräckfilmer + tv:n i sovrummet. Kunde det ha blitt bättre? Knappast!

På lördagen var vi på Indo Café och fikade med Bennys bror, efter det for vi till Udal för att invänta att klockan skulle bli "revydags". Risliamatörerna i Risliden, supergod mat & underhållning. Det var en mycket trevlig kväll, och dom är sjukt bra alltså. =)
När det slutade där borta så for jag & benny till arvidsjaur. Vi blev lagomt lata och la oss framför tv:n! =)

Summering av helgen: Kärlek och sällskap, mycket underhållning och helt enkelt en riktigt trevlig helg! 

Jag saknar dock Benny just nu, riktigt mycket! 
Jag vill spontankramas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback