Dags för lite..

Uppdateringar här!

Ja, så var det v.8 nu då. Tiden bara går & går.
Förra veckan var en rätt bra vecka, vi hade inte så mycket ändå (jämfört med denna vecka) i skolan.
Helgen spenderade jag i lycksele hos min själsfrände! Fredagkväll blev filmkväll & mys, eftersom man inte hinner med så mycket mer när jag åker bussen dit, kommer fram på kvällen.

Nåväl, lördagen var jag & petra ute och kikade på stan, fikade på Indo, blev där halva dagen typ. Hade mycket att prata om. Nåja sen blev det att handlade inför middagen, och hem för att göra iordning efterrätten - citron cheescake.
Middag hos Erik & Petra på kvällen. Benny, Dessan, jag och kvällens värdar, mycket trevlig middag (kycklinggratäng typ) med lite vin & diverse! Senare vid sju tiden bar det iväg till garaget, där vi badade bubbelbad, bastade, vinade och hade super kul! Sen vid 23-24 for vi på hotellet. Dansade & surrade, tills det blev hemgång.
Det var en fantastiskt rolig helg, det måste vi göra om snart igen! =)

Men nu är det en ny vecka, med rätt mycket  i skolans tecken! Har gr. träff imogon igen.. Vi ska sammanställa enkäten & lite sånt. Sen måste jag plugga inför provet som är på torsdag + göra 2 enskilda uppgifter!! Känns ut som att jag har lite panik.

Nåja, nu är det bäst att sätta igång och göra lite nytta!
Ha det bra gott folk!
/Emma - tycker om min hjärtevän, väldigt, väldigt mycket!

Kommentarer
Postat av: Sofia

tack tack :) hörredu vi får ta fikat när det lugnat ner sig med skolan tror jag.

2008-02-19 @ 21:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback