Måndagen den 15 december 2008

Så var det en ny vecka. Jag och Benny var på Knut'n en sväng på förmiddan, jag fyndade!
Nu under eftermiddagen så har jag hunnit med lite bak, mitt uppi middagslagandet.
Det blev renskav med hemmagjort potatismos och babymorötter. -Gott.


Vi har även fått upp julgranen under helgen och pyntade klart den igår, det är så mysigt att stiga upp på mornarna och tända ljusen, skenet blir som så vacker. =)
Kommer att bli tomt när julen är över, vi kanske måste investera i nå stort, ljust.. en maffig golvlampa?
Har postat alla julkort idag också, inte att förglömma.
Nåja, få se om jag är frisk från förkylningen på onsdag, så jag kan följa med och simma. =)



Ha en bra kväll allesammans. / Emma - kvällens planer, mysa i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback