Lördag och igår.

Ja,så var min dryga vecka klar, har jobbet en 6 dagars vecka. Men de är ju pengar och de är ju alltid välkommet och speciellt nu såhär i jultider.

Jag har som inte hunnit med så mycket mer än att jobba faktiskt.
Var barnvakt igår från kl 8.30 -15.30 och de gick kanonbra. Lillan var inte missnöjd en enda gång, helt otroligt!
Vi var en sväng på Ica och handlade och jag kan erkänna att jag har ont i axeln idag, för att bära omkring på en liten bebis tar på krafterna. Men vad gör man inte för lillan? =)
Hon somnade förresten på min mage, hon var i full rulle i soffan men helt plötsligt blev de som lugnt och då märkte jag att hon hade somnat. Sött.
Och då passade jag på att dricka en upp-piggande kopp kaffe. -ler!



Ikväll har jag jobbat och sen när jag kom hem så rengjorde jag pumpen till akvariet och fixade till lite hos marsvinen.
Bosse och Cayenn har förövrigt lega och sett Svensson, svensson med oss på soffan.
Nu blir det nån macka och sen sängen skulle jag tro.

Inte att förglömma, Kevin vann idol, han är vår allas idol! Grattis!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback