Julen 2008

Jag jobbade julafton till kl 14.50, hade inte sovit något under natten eftersom jag hade feber. Men efter jobbet var det järnet hem och hoppa in i duschen, sen raka spåret till Arvidsjaur.
Väl hemma blev det julmat och filmtittande. Båda syskonen var hemma (med respektive) så de var trevligt.
Senare på kvällen blev de julklappsutdelning, jag fick hur bra julklappar som helst. För att nämna några; en skrivare/scanner/fotoskrivare från mamma och pappa, morron'rock & peak performance väska från Benny, överkast från sara, stefan, mattias, saker från London och massa annat!

Juldan' höll jag mig hemma, hade feber så de kändes inte nå vidare lockande att fara ut.
Var i Arvidsjaur till den 28:e, åt god mat och umgicks med familjen. Sen åkte mamma och pappa på förkylningen dom också och vart helt liggandes.
När jag kom hem hade Benny också blivit sjuk, så de går verkligen bara runt! Och dom är inte friska ännu..

Nåväl, ska jobba idag, börjar kl 15.00 sen är jag ledig fram till söndag. Så skönt!
Så nu ska jag ta och sortera lite tvätt och sen skriva en handlingslista inför nyår.

Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback