En skön söndag.

Har vart i Udal mest hela dagen, från ett någon gång iaf. Jag, Marina och Ove var och handlade lite sen så följde jag dom upp eftersom Benny redan farit dit på förmiddan'!
Sen efter ett tag så kom Jannike, Tobbe och Isabell, ytterligare ett tag efter kom Steve. Så de var fullt hus.
Blev middag där iaf, skönt att slippa tänka på de en söndag när motivationen sviker. =)
Nåja, har just packat alla kläder och julklappar som ska med till Arvidsjaur, åker dei på julaftonseftermiddag efter jobbet och blir nog hemma i 4 dagar, sen börjar jobbet igen. Men de ska bli kul att träffa alla och äta julmaten. ;)
Strök vår julmatta ikväll också, så nu har jag pillat dit den under granen också, snyggt!

Nu ska jag fixa lite morötter och dipp innan benny kommer hem från bandyn, sen blir de glögg & lussekatter och att tända de sista ljuset!
Gud, vad jag älskar livet med dig Benny, och din familj, inget kan bli bättre än dehär. Tack för att ni finns! ♥

Och till er alla - En riktigt god jul!

Kommentarer
Postat av: gabriella

fin blogg, 21 december var verkligen en toppen dag för mig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback