Sol!

Har just kommit hem efter att ha rännt på stan sen tolv.
Först for jag och Elin till Bemanningen med de hade lunch så jag for dit senare och skrev in mig.
Sen har jag och Marina vart på Indo sen gjorde vi stans alla klädaffärer. Vi gick en snabbis på Åhléns också och där hände det något fantastiskt!
Jag hittade mina efterlängtade tabletter, till ett mycket bra pris! Så de gjorde verkligen min dag vill jag lova!! =)

När jag & Marina kom hem till lgh:n så var Benny redan hemma, blev en snabbfika sen så for han ut och körde mc och Marina skulle på Jysk. Så nu sitter jag här och messar lite med Emelie ang helgen, får se vad som händer. =)

Tänker bjuda på lite bilder på mina senaste fynd.
  
 
  




Först den läckra glaslampan i gult.
Sen en tokfrän lampckärm också i gult.
En orginell teburk.
En karaff i vinrött/rosa.
En glaskula till min lampa (köpt på Ikea).
Tv-bords duken, köpt på Indiska.
Ännu en lampskärm, i grönt.
Ett stenansikte.
Lite grejor till lillan.
Och sist, de tokfina tabletterna i grönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback