Onsdag!

Onsdag, hela dagen lång och jag längtar efter min sambo.
Jobbade igår och sen ville Elin göra turbyte idag så jag skulle jobba för henne imorgon och vara ledig idag, sen så ville Jenny göra ett turbyte också, så jag ska jobba ikväll ändå. Ska jobba på 2an nästa vecka, kan bli spännande! =)
Jag har fått förlängt till sista september till att börja med, så det är ju bra! Man håller sig alltid med jobb! 

Jag vaknade halv åtta och var piggelin så jag låg och lyssnade på radio innan jag steg upp. Så nu har jag gjort bort all disk och plock! Skulle behöva fara ner på stan en sväng men de regnar så fruktansvärt mycket så det får nog vänta tills de blir uppehåll.

Nåja, nu ska jag ta en kaffekopp och mysa i soffan.
/ Emma - dagarna bara rinner iväg, snart är vi där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback