Myskväll.

Jobbade bara till 12 idag -skönt, med tanke på att jag inte alls var kry imorse (och är väl inte de nu heller direkt). Har en släng av förkylningen som går..
Nåja, jag och Benny fick iaf äta middag tillsammans idag -lyx! Och till "efter-maten-kaffekoppen" serverades det nybakt sockerkaka..bara för att jag älskar han så mycket, så hade jag bakat.. enkom för min kärlek! =)

 
Röd, brun och gulfärgad tigerkaka med smak av banan, choklad och kanel. - En succé!



(Både Benny och jag saknar lilla charmtrollet vill ja lova!)

Är ledig imorgon. Men jag ska möta upp Elin när hon slutar så ska vi fara förbi bemanningen en sväng.
Sen efter det blir det ner på stan gör att möta upp Marina. =) Blir det en kaffe och lite skvaller på Indo måntro? ;)

Ha det bra! / Emma - ledig, men fullt upp iaf, de är så de ska va! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback