Kort sagt.

Så var denna jobbarhelg bortgjord - skönt!
Har jobbat torsdag till söndag. På fredagkväll kom jag & Benny på att de är bra mycket roligare att fika tillsammans med någon, så vid halv sju brännde vi iväg till Norsjö, till Tobbe & Jannike och lillan. De är alltid lika trevligt att vara förbi där, och lillan gör framsteg för varje gång man ser henne nuför tiden. =)
Efter de for vi hem igen eftersom jag skulle upp å jobba.
På lördagkväll kom Robban så då for vi alla tre på Golden och åt, supergott!! De var ju En da' på stan ihelgen, men jag höll mig nykter. Benny & Robban var dock mer förfriskade. Vi for förbi David efter middan' och sen for jag hem när dom skulle ner på stan.
Var riktigt skönt att vakna upp utan huvudvärk och utvilad på söndagmorgon.
Helgen har gått bra iaf, jobbade ju med Lina & Jon, och de går ju alltid bra! =)

Nåja, nu är jag ledig idag iaf, ska kanske ta mig en sväng ute.. Sen måste jag diska lite.
Uppdaterar senare!
Ha det så bra så länge. / Emma - skönt med en vilodag.

Uppdatering kl 17.13
Vi bjöd Marina på middag idag, bestående av pasta, sallad, kassler med vitlökssås.
Efterrätten blev inte mindre än Chokladmousse med pican- och hallonchoklad och kaffe. =)
Smarrigt värre, på en måndag! Man måste ju få lyxa till det ibland.
Hon började skolan idag och delät väldans bra iaf, hoppas hon ska trivas i stan! =)

Nä, nu ska jag sätta mig vi tv:n en lill-stund tills Benny har pratat klart i telefon - sen promenad! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback