Höstväder.

Blev en tokskön dag igår eftermiddag. Maten var supergod och vi hade tokmysigt. =)

Har verkligen blitt kallt nu, snart kommer vintern.. nåja, vi kanske ska hinna med en höst före får vi hoppas! Det är så härligt att vara ute och gå när de börjar bli svalt ute om kvällarna! I love it!
Jag och Petra var ut en sväng ikväll, det var riktigt skönt.
For förbi på jobbet på vägen hem, surrade lite å´ så! (har världens bästa kollegor) =)

Imorgon blir det att fara till Arvidsjaur en sväng, är ledig hela dagen så de gäller att passa på.
Sen på hemvägen ska jag förbi i Norsjö, träffa Jannike & lillan.
Sen om jag hinner så svänger jag förbi i Udal också!

Nä, nu ska jag fixa mig en tekopp och sätta mig vid tv:n en stund.

Ha det bra allesammans./ Emma - full rulle hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback