Gårdagen.

Jag var till Arvidsjaur en sväng igår under dagen bara. Hann med ganska mycket. Jag och mamma "gjorde" samhället, fyndade lite smått & gott! Sen var vi förbi min amerikanska fyrmening som var där på besök, har aldrig träffat henne.. hon var en glad liten 1 åring. =)
Efter det så begav jag mig hemåt men stannade till i både Norsjö och Udal.
Var förbi svägerskan och lillan, sen förbi svärföräldrarna och kvällsfikade. =)

Idag har jag dock bara jobbat, blir nog en tidig kväll.. jobbar heldag imorgon (7.00-21.00) så jag behöver nog all vila jag kan få! ;)

En uppdateringsbild, sen igårkväll:

(ps. den fin-fina klänningen satt kanon, som hon fått av morbror)

Lev & må! / Emma - gla'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback