Blandad kompott.

Så var det söndag.
Jag jobbade en rätt skön vecka, den som var. Ledig fredag-söndag.
På fredag eftermiddag for vi till Norsjö, vi har bott hos svärföräldrarna hela helgen och haft det minst sagt tokbra!
Dom var mormor & morfar i helgen, så vi passade på att gossa lite med lillan under fredagen. Sen var vi en sväng förbi på brännlia' och kollade läget där. Det var redan då några tält uppe och bra med folk.
Vi hann åka motorcykel också under eftermiddan'! Jag är såld!! =) Det blir ett tvådelat skinnställ snart, kanske nästa gång vi är till stan. Eller så väntar jag till i vår, för nu är det ju bara någon vecka kvar att köra. Nåja, vi får väl se. Men ett som är sökert, är att det var tokroligt att åka och att jag längtar som bara den tills nästa sesång!=)

Lördan' var jag och Benny runt i hela norsjö vill jag lova. Först gossa lite med lillan, sen for vi och hälsade på morfarn' och efter de farmor och farfarn'! =) Mycke "äta" den dagen! -ler!
Senare på eftermiddan' var jag, Benny, Marina, Ove och Karola (lillan va med på ett hörn också) och åt på den nyöppnade thairesturangen! Det var supergott (och kryddigt)!
Jag och Benny åkte lite mc sen for vi upp på brännlia' och blev som där tills det var dags att fara på hotelle!

Imorse åt vi värsta frukosten, viktväktar frukosten alltså.. Potatis, ägg, bacon! =)
Inte att förglömma lördagens frukost, ove gjorde upp eld i eldstan' och sen åt vi vofflor och fläsk. Det var skitmysigt att sitta ute och elda sådär på morgonen, de var som höstväder, småkyligt och solen sken lite svagt mellan molnen.  
Men nu är vi hemma i lse igen!
Shitans vilken helg, den har varit kanon alltså!
Roligt att träffa alla och så! =)

Nu ska jag gå och inventera kylskåpet sen blir det att handla lite till middan'!
Ha det bra allesammans! / Emma - älskar livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback