V.18, Måndag och solsken.

Go'dagens!

Riktigt fint väder idag, närstan sommarvärme också.
Vaknade första gången vid kl 5, var pigg som bara den, men lyckades somna om igen. Klockan ringde vid 7.
Benny har varit så duktig nu på morgonen, tvättat och diskat - han är klart bäst!
Jag blev däremot väckt vid halv nio, av att Selma hoppade upp i sängen. Karola var förbi eftersom hon hade skjutsat Marina hit, sen skulle hon hämta nåre saker också.
Nåja, efter det så for jag & Benny ut på stan en sväng, tag en kaffekopp på lilla bagis!

Nu sitter jag bara och väntar på att klockan ska bli tio över ett, så jag kan börja dra mig mot jobbet. Jobbar till tio ikväll.
Har pluggat lite nu också och vikt tvätt, ska hinna diska lite också tror jag!
Nåväl, så var det i mitt liv just nu. Längtar tills på torsdag, hoppas att Jannike, Tobbe och lillan kommer då! *=)

Nä, disken kallar på mig.
Ha det så bra! / Emma - älskar min Benny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback