Snöigt värre.

Ja de må jag då säga.
Man tappar ju rent hoppet om en slags sommar här i norrbotten alltså!
Igår nådde vi hela 8,5 plusgrader.. Idag har vi väl legat på -2 och snö, snö & jättemycket mer snö liksom!
(Djupaste sucken norr om kattegat)!
Synd att man inte kan styra lite över vädergudarna..

Ni undrar säkert vad jag har fördrivit denna dag med, jo det ska jag tala om..
Haft skola. Precis hela dagen.
Vi hade droginfo hela förmiddagen, fram till lunch.
Efter det blev det terminologiprov & uppföljning av hemtentan.
Känns som att det ha varit en bra skoldag, inte allt för mycket att göra, faktiskt!

Har suttit och jobbat lite nu under kvällen med mitt & Annas arbete om BB osv..
Det är rätt intressant, om inte rent utav mycket intressant. =)

Nåja, det var en kort uppdatering, det får duga tills det händer nå annat spännande i min tillvaro! ;)

Tycker om mitt gulligull!
Benny 2008

Lev & må gott folk! / Emma - nu gör jag helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback