Full rulle & en spräckt nolla.

Go'kväll!

Idag har det minst sagt varit full rulle, från tidig morgon till sena kvällen!
Vi hade vår hälsoupplysning idag, våran grupp var på fridhemskolan & hade ett föredrag om könssjukdomar för ungdomarna! Gick kanon & toppen!
Efter det så for vi till skolan och var duktiga ett tag. Nu är iaf rapporten klar + kollaget som vi ska ha till imorgon.
 
Jag vaknade rätt tidigt (vid 6) imorse, min sötis sickade ett väldigt gulligt sms! ♥
Sen ringde syrran & sjöng en trudilutt också. =)  Har blivit bombad av sms hela dagen, tack ska ni ha allihopa!
Och nu i eftermiddags kom Bennys mamma & syster förbi på fika, de var verkligen supertrevligt!
Fick ett sött set av dem också, med värsta största muggarna/faten! =)
image196
Av mamma, pappa & syskonen fick jag en mixer/hacker/visp i rostfritt, toksnyggt & precis vad jag ville ha!!
Lite böcker om mitt akvarium, örhängen, te, merci, trisslotter (dock ingen vinst, men det är ju tanken som räknas) & sen ska jag få nån krukväxt men de får vänta tills flytten tror jag bestämt! -ler!

Nä, nu ska jag ta mig en tekopp tror jag allt. Sen lär det bli sängen - skola imorgon!

Ha en fortsatt bra kväll! / Emma - spräckt nollan på 20, vilken tuff natt det måste ha vart! ;)

Kommentarer
Postat av: Ulrika

fan vad kass jag är på att komma ihåg datum.. men grattis ändå :)

2008-04-10 @ 08:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback