Äntligen!

Härligt, ny fungerar bloggen igen!

Det har hänt både de ena och de andra de sista dagarna.
Jag har jobb och lägenheten står bara å väntar på oss!
Sen händer det lite annat trevligt i sommar, och jag längtar!!

Helgen som var, var jag i Lycksele.
På fredan' tog jag & Emelie en fika & surrade en massa.  Känns bra att jag har nån (du) när jag kommer. =)
Senare på eftermiddan' så kom pappa förbi hos oss och fikade, sen for vi förbi en av hans jobbarkompisar. Efter de var klockan middag, så pappa bjöd oss på Knuten.
Efter en god middag blev det bara slö & slapp framför en film, som var sisådär (kom inte ens ïhåg titeln på den).

Lördan' började med att vi for ut en sväng på stan, kollade in utbudet så att säga.
Robban kom iaf under eftermiddan'. Vi åt & drack gott sen bar det iväg till Daniel & Emelie.
Var toktrevligt och massa trevliga folk. =) Hotellet nästa, jag säger då det, vi brudar ägde dansgolvet!

Söndan', behövs det säga så mycket?
Slö & slapp framför "Rent Hus" (rekomenderar inte att se det programmet dagen efter...)

Ja, det var lite som jag har hunnit med.
Sen har påsken bestått av hemtenta, plugg inför provet & skrivning till redovisningarna - alltså fullt upp!

Ha det bra allesammans! / Emma - sol & värme idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback