Varberg, praktik, längtan/saknad, halmstad & god mat.

Hej alla trogna läsare.
Dags för lite uppdatering mitt i apu-skrivandet!
Så har första veckan här i Varberg passerat och kommer aldrig mer åter. Har haft upplevelser utöver det vanliga vill jag lova. Har varit med om massa gastroscopier, coloscopier, operationer, venprovtagningar (hela 20 stycken på en och samma dag) Så skönt det känns. personalen är kanontrevliga, patienterna är positiva och allt känns bara rätt! Sjukhuset är stort, men det har gått bra. Var lite nervöst första dagen, minutrarna innan jag gick innanför dörrarna men sen släppte allt! =)
En ny vecka väntar, få se vad jag får vara med om då!

Självklart tänker jag ständigt på älsklingen uppe i norr. I miss you like hell darling, men snart kommer jag hem och då ska vi tokmysa, vi ska ha mysmaraton som aldrig förr! Du är en klippa och det är jobbigt att fysiskt vara så långt bort ifrån dig just nu. Men alla ska vi gå igenom prövningar hit & dit, dessa veckor är nog en av dem. Love you!

Vi var förövrigt i Halmstad igår, shoppade, fotograferade och åt! Det är ju en jättefin stad vill jag medge...
Nåväl, sen blev det en slappar-lördag. Massa tv-tittande! 

 
Shoppat ett par nya skor, Don Donna.

 
Men nu ska jag fortsätta skriva på apu-uppgifterna och se om jag får någon rätsida på det! =)

Saknar min kärlek Benny, saknar promenaderna med Ida. Men vi får se till att ta igen allt när vi ses nästa gång!
Ha de gott allesammans.
Lev & må!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback