Söndag, med en tokbra helg bakom sig.

Ja, så var det söndag, igen!
Helgen har varit riktigt bra & trevlig! I fredags så for jag och mamma upp till Arjeplog för att putsa fönster hos mormor, sen var vi en sväng på marknaden också. Sen när jag kom hem så väntade Ove med lastbilen - gärnet till Norsjö! Åt middag sen gärnet till Lycksele. "Hem ljuva hem" & min älskade Benny, -ler! Vi tog det rätt lugnt på fredagskvällen, såg idol & hade det mest mysigt. Shit va skönt det var! Under lördagen så gick vi lite på stan, for och fikade på indo café, sen blev vi bortbjudna på middag hos Daniel & Emelie - mat, vin, sällskap, ja det var supertrevligt! Sen blev det hotellet för hela slanten! 
Efter en lyckad gårdag, så slappade vi mest idag. Såg filmen Sunshine, den var rätt bra för övrigt!
Och för ett tag sen for Benny hem, usch va tråkigt alltså!!! Men vi ses ju om en vecka igen, tack gode gud! =)
Du är bland det viktigaste i mitt liv älskling, jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback