Jag vill hålla din hand!

Jag vill verkligen hålla hårt i din hand. Jag vill krama dig riktigt mycket, ge av all min kärlek & värme. Jag kommer sakna dig så enormt oerhört mycket (gör jag redan)!

Nåväl, åker ner imorgon, jag & sandra! Wehej! =)
Mina arbetstiden var kanonbraiga.. 7.30-16.00 / 7.30-11.30 Tjohejsan liksom!! =)
Börjar på måndag, men jag ska fara förbi redan på söndagkväll med syrran & kika vart jag ska ta vägen liksom (pirrigt med sjukt roligt kommer det att blir tror jag)!
Mmmm.. tacos imorgonkväll när jag kommer fram - gott!
Undra vad vi ska pyssla med i helgen? Gå i stan kanske? Slappa? längta efter Benny?? -JA!!

Jag ska försöka uppdatera i den mån jag hinner..
 
Ha de gott allt folk.
 Massa "sakna" och kärlek till min bästaste pojkvän!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback