Måndag imorgon, vecka 45.

Hej hallå!
Tiden har inte räckt till att skriva så mycket här, dessa veckor. Men här kommer en liten lägesrapport iaf.
veckorna har gått, det känns både bra och lite synd. Jag har fått lära mig en hel massa, alla här nere har varit helt toppen må jag säga! jag har fåpp pröva på både de ena och de andra. Sen så har jag ju bott hos syrran dessa veckor, kommer kännas lite "ensamt" när jag åker hem sen.. för vi har ju umgåtts i tre veckor nu!
Men det ska bli skönt att komma hem igen också, framför allt att få kramas med Benny!!!! Shit..

Igår var vi in till Göteborg, jag och Sara shoppade loss. Det blev iaf nyårskläder, ett skepp (!) och lite annat smått & gott!  Sen var jag och Ulrika och fikade och surrade om livet, i 2 timmar. Det var riktigt trevligt, tack för pratstunden, de var skönt att se gamla vanliga du! =)
Sedan så hann jag träffa Kickan på stationen också, inte länge men vi hann ge varann en kram iaf och småsurra lite! Det var skönt det med.
Gaah, varför ska ni bo så långt bort?? =/  =) Nåja, vi får ses kring jul igen när ni kommer upp!

Idag så sitter jag och pluggar... Det är ändå en hel del som ska göras må jag säga. Men jag betar av det så smått.
jajustja, inte att förglömma. I torsdags var jag, Sara, Stefan och deras kompisar Madde och .. ja, vad han nu hette, på Lars Winnerbäck här i varberg! Han var så enormt bra!!!! Åh..
Stämningen var konon, men jag saknade Benny då, mer än någonsin tror jag! Önskade att du var här då..
Men vi ses snart darling, på fredag!!! Jag längtar som ett litet barn gör, dagen före julafton!

Jag älskar dig!

Så, nu ska jag fortsätta plugga..
ha de gott allesammans! Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback