Borta bra men hemma bäst. Eller?

Ja, då hade även dessa tre apu-veckor sett sitt slut. Jag har haft tre superbra veckor må jag säga, fått massa nya erfarenheter och kunskaper. Jag har verkligen fått ut väldigt mycket av att vara nere i Varberg!
Nu är jag hemma igen, har kvar lite att skriva men är snart klar med det! Sen börjar skolan igen på torsdag. Känns ändå som att man har fått ladda batterierna lite under apu:n och det känns bra!

Kom med flyget i fredags till Umeå kl 09.15, där det förövrigt regnade som bara den. Benny mötte upp mig på flygplatsen, sen åkte vi in till stan. Fikade. Pussades.
Vi for förbi brorsan en sväng medan vi lix var i Umeå, blev en och annan kaffekopp där med, sen for vi raka vägen till Lycksele. Det var så underbart att få kramas, bara rå om varann efter att ha varit ifrån varann nästan en månad!
Lördagen blev det Norsjö under dagen, sen Lycksele & ännu mer mys!

Igår när jag kom hem till Arvidsjaur så fick jag äntligen se mitt nya akvarium! Asgrymt, tokfint & helt underbart! -ler.
Nåväl, han får nya fiskar på Onsdag, då ska jag dit....

Nu: Plugga, försöka plugga klart kanske?
Senare: Kortpyssel.

Kärlek till dig sötnos!


 image119
2/11-07 Stranden, Varberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback