Sköna fredag.

Ja så var det fredag, igen.
Det har inte hänt så mycket i veckan, var på skolan onsdag/torsdag. Sen pluggade vi igår eftermiddag.
Och alldeles snart ska jag fara till Eva och plugga mer. Vi kanske ska på ett studiebesök idag kl 15.00 också, blev ett litet missförstånd igår nämligen. Tanten sa fel dag/tid till oss, hon sa att vi skulle komma idag men hon menade igår. Nåja det skulle iaf fixa sig så vi skulle få komma idag, tur! För vi ska redovisa detta på tisdag nästa vecka!

Ikväll blir det inte så mycket skulle jag tro. Pappa kommer hem med flyget, kanske måste ut och hämta han. Sen ska han få hjälpa mig med piercingen. Han är en all-görare, min far! =) Han kan mycket han.
Gjorde nå riktigt fint igår, ram + kort =skitnice! =)

Nä nu ska jag fara.


Jag måste bara säga till de som har missat detta, jag är så glad över att jag har Benny. Han är absolut den bästa vän, pojkvän och människa som finns!
image64


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback