Regn och mycket "fram & åter".

Har vart på skolan idag, pluggar, fixat inför nästa kurs (som jag slipper gå, har redan betyg i den), ha handlat, har hunnit bli bjuden på bröllop och lite mer smått & gott.
Ska på labb snart, på studiebesök! Sen blir det kanske att fara och simma, om de har öppet.
Och jag hopper vädergudarna är med mig mer i helgen än vad de ha varit i veckan. -skitväder!

Jag har också hunnit ringa Benny ett X-antal ggr under morgonen. Men jag älskar ju hans röst, tok-mycket!!
Så, nu ska jag ta en kaffekopp sen bege mig mot sjukan & labb!
image66
Står högt på min Vill-ha-lista!!
Fatta va smidigt det skulle vara med en sån ring,
istället för den jag har nu!

Kommentarer
Postat av: sandra

Man blir rätt sjukt less på detta väder. Vi vill ha lite solsken NU tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback