Livet är allt bra underbart ändå.

Gjorde klart allt som hade med APU:n att göra igår kväll. Så nu är allt klart & satt till handlingarna. -Skönt!

Idag händer det inte så värst mycket, jag och mamma ska förbi på dollars och kika lite. Sen ska jag upp på jobbet och prata med chefen ang semester i sommar. Och ikväll ska jag & Malin har en aningens sen middag! =)

Jag bytte förresten piercingsmycke igår, kan meddela att det var en plåga, men skam den som ger sig! Nu sitter ringen där iaf, men jag ska på apoteket och köpa lite sprit idag så jag kan hålla den ren!

Förövrigt så saknar jag Benny, kanske mer än vanligt, just idag! Men han kommer i helgen och tur var väl det. -ler.
Pussar & massa kramar till dig.
image62image63

Nåväl gott folk, ni får ha det så bra & simma lugnt! / Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback