En titel som ingen annan.

Hej hallå! Det var ett tag sen sist och mycket har hänt. Som det händelserika livet man lever. =)
Har varit på APU i 3 veckor, och på söndag är min sista dag. Alla uppgifter och arbeten ska vara klar den 7 maj (alltså måndag) så jag känner mig en aningens stressad eftersom jag har kvar allt att skriva, typ. Men det ska nog lösa sig, är ju ledig idag & imorgon, så det lär bli plugg, plugg och mer plugg av dessa två dagar!

Har förövrigt tillbringat hela helgen & lite till med älsklingen min. Har får mig verkligen att njuta för varje andetag jag tar! Det går liksom inte att förklara med ord vad jag känner inför honom! -Kärlek i massor.

Dags att plugga lite nu, men härnedan följer lite bilder sedan helgen som varit!
Lev & må. / Emma

L?rdagskv?ll
     
Lördagsmiddag.
                       
image57

Många lyckliga stunder.
vart?

Skogspromenad.

Benny & selma

Två fina.

image59

Inte att förglömma, vårt drömslott.. Eller hur var det nu igen..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback