Helgen v.11

Vilken underbar & skön helg. 
Jag & darlingen var till Umeå i lördags och shoppade och hade allmänt riktigt trevligt. Lunchade med brorsan också.
Det vart en heldag i stan, och senare på kvällen när vi kom hem vart det slapp framför tv:n, såg en film som var fruktansvärd (otroligt bra & gripande) jag lipade igenom hela filmen, inte ett skämt.. blött blev det! Nåväl, idag blev det mysmorgon (ett tag iaf) sen pluggning medan Benny var och lastade.  Och nu sitter jag här hemma, och ska fortsätta plugga inför imorgon!

image30

Ja, jag älskar denna person så högt att det är svårt att förklara. Han är den mest underbara, den mest fina, den mest verkliga människa jag vet! Jag tycker om dig så ortoligt mycket, och jag saknar dig bara mer och mer. Men när jag tänker på dig börjar jag le och tänker "jag har nog den finaste killen"!
Du är mitt allt Benny! kärlek till dig, bara dig..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Loveli väder var det då verkligen! Underbart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback