Födelsedag för vissa, hastigt uppstig för andra,

God dag! Så var det tisdagen den 6 Mars, det är -20 grader ute, och jag har hunnit vara ute och "vallat" jettan ett tag.
Ska börja med att skicka lite Grattis-hälsningar, till Sebbe på 21-årsdagen! (Hoppas du får en bra dag vännen), Ulrika på den 20-årsdag! (Hoppas även du får en bra dag, kanske vi hinner ses nu när du är uppe), Och Carro på din 14-årsdag! (Önskar dig en bra dag med tårta & annat gott)!

Skulle egentligen till tandläkaren halv nio, men dom ändrade sig så nu ska jag dit kl tio istället! Suck*

Saknaden efter dig blir bara större och större, mer och mer.. Benny, jag älskar dig!

gullunge!Buse
Mitt hjärta ler när jag tänker på dig!
Du har allt dedär som ingen annan har, du är den dröm jag alltid drömt om,
du blev min verklighet, och jag njuter varje gång jag ser dig!
Du är absolut den vackraste människan som finns.
Tack hjärtat för att du finns..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback