Bedövad.

Kan man lugnt säga, både efter i helgen och idag.

Var i Lse i helgen, hade superkul. Det var marknad, så vi gick å kika lite. Sen så var vi ut på hotelle i lördags. Söndagmorgon var dock inte trevlig, "syskonen-fräsch", mådde nog illa ikapp. Själv slapp jag åka buss hem, tidigt på morgonen..
(Tycker om min Benny värsta tokmycke!) =)

Sweet


Så, idag hade jag tandläkaren klockan tre.. shit, han bedövade så mycke så att nu är jag bedövad i tungan, kinden, örat!! Mamma mia, hoppas det går över snart, det är ju värsta obehagligt!

Nåväl, superfint och skönt väder ute idag! Solen skiner och allt känns bara toppen. Var på skolan och pluggade idag föresten, gick också bra! Tenta på onsdag, så nu måste jag verkligen hårdplugga.. det är lite mer krångligt denna kurs, än den förra.. men det ska nog gå bra! =)

äh.. hade inte så mycket mer att delge för idag, inte mer än att jag saknar Benny svinmycket! Skulle vilja ge han värsta pussen nu, och tokmånga kramar, för det är han värd! han är värd de bästa!! =)

Ha en fortsatt bra eftermiddag allesammans! /Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback