12 Mars 2007, klockan eftermiddag.

Hej hallå. Så var det måndag, Igen. En ny vecka med allt vad det innebär. (Men jag måste medge att veckorna bara rinner iväg nuför tiden).
Nåväl, började med en ny kurs idag. Den liknar ganska mycket den första kursen vi hade, det är ganska mycket "tänka" och självklarheter. Kommer nog bli en intressant kurs, men dock så tror jag att vi kommer att ha fullspäckat dessa veckor. -drar en liten suck..
Fick tillbaks provet idag som vi gjorde förra veckan, eller fick veta hur det hade gått.. -ler stort och brett! =)

Hm, ja.. ska plugga lite nu, sen ska jag ta mig en kaffekopp. Är ledig imorgon, enda dagen denna vecka. Det var ett tag sen jag fick känna på att ha skola en hel vecka, alla dagar liksom. Känns ju mest jobbigt .. men, de är ju bara i veckan de är så, I hope. =)

Syrran hade gjort nå muffins och skulle skicka receptet, men som vanligt är det nå fnurr på msn.. så det kom inte fram! Attans.. men, jag får väl det sen! -vill äta nå gott.. =)

image27image26

Nåväl, lyssnar på en tokbra låt just nu. -Sjunker ner i stolen och njuter.
Nä, nu ska jag inte sitta här längre, finns viktigare saker att göra.
Ha nu en fortsatt bra måndag.. måndag den 12 mars 2007!

Och du? Jag älskar dig Benny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback