Nu var det klart.

Gick av helgspasset igårkväll kl 21.15, så nu var denna midsommar över. Men jag har haft riktigt kul på jobbet i helgen, jag & Ida har bakat.. och en massa mer. =) Är ledig idag, men jobbar hela veckan tills fredag, ska bli skönt att få vara ledig både lördag och söndag! Kanske blir det att kolla på lite mc-kläder i stan då & mycket mer.

Benny gjorde mig så glad igår under eftermiddagen, han tog motorcykeln och kom. Vi satt på balkongen på jobbet och drack kaffe och bara njöt av värmen & varandra! Sen när jag slutade tog vi en promenad och det var riktigt skönt. Var så härligt att vakna upp imorse utmed den man älskar, lite tråkigt var det bara att han var tvungen fara, men han jobbar eftermiddag hela veckan så då är han ledig på fredag och kommer hit - längtar!

Nåja, jag har varit rätt duktig idag.. Städat, plockat iordning sex par skor som ska omklackas som pappa ska få ta med nästa vecka! Sen har jag fått mig ett par träskor av märket -Cedersko (är hur nöjd som helst över det), jag ha vart och hämtat ut nyckeln och nu har jag bara kvar att byta vatten till mina fiskar. Shit, allt går ju som på dans!

image98

Ha en bra dag allesammans, jag ska sitta och njuta ett tag av min tillvaro sen ska jag ta itu med fiskarna.. =)

image97

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback