Nallar, älgar, båtar och en hel massa sol.

Helgen har varit underbart skön. Jag & Jettan for till Lse i torsdags förmiddag. Darlingen jobbade, så jag roade mig med att baka ett tag, sen följde jag med för att få nån salgs hum om detta arbete (som ska vara det bästa jobb en människa kan ha).. Och för visso.. tjao.. de va ju rätt trevligt! =)
Vi for iaf från Lse till Husum, hann se ett och annat ställa som jag skulle kunna bosätta mig på! Nåväl, det var en upplevelse i säg att följa med.. lastbilar är rätt sora vill jag tillägga.. de är inte de lättaste att ta sig upp i en sån.. om man är lika kort som jag!  De var lite om torsdagen!image80

Sedan på fredag så var vi ute och åt med Emelie & Daniel på kåtan, god mat, gott sällskap och tokfint väder. Kunde inte ha blivit bättre.

Lördagen blev det Djurparken med Marina & Kristian. Där såg vi ett och annat, även denna dag var kanon, vädret & allt! grabbsen lekte av sig med båtarna och blev rättså blöta. =) Annars på kvällen tog vi det lugnt, en och annan promenad, god mat & en bra film!
image81
Och idag söndag. Hemfärd. Suck, alltid lika tråkigt att skiljas ifrån varandra! Jag blir  bara mer och mer övertygad om att jag har den finaste killen i världen!

Jag älskar dig Benny!!
Tack för ännu en underbar helg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback