Midsommar-jobb.

Nu har man snart avklarat denna midsommar helg, jag har jobbat hela helgen, går en delad imorgon och de är rätt skönt! Jag hann baka lite under rasten idag, de blev sirapskakor, mycket goda!


Sen tog jag en promenad efter jobbet, kom nysses hem. Och det var så fint väder ute, och solen spegalde så fint mot vattnet så jag for hem och hämtade kameran och tog några kort så ni också får njuta av denna fina juni-kväll!


För övrigt har det varit en rättså lyckad helg, jobb iof men det ha varit lugnt & vi ha haft trevligt med go'fika & en massa jordgubbar. =)
Jag saknar Benny väldigt mycket, det är väl de enda jobbiga just nu, det enda problemet jag känner & har; saknaden till min underbara!!!
Nåväl, vi ses ju till helgen som kommer och det ska bli tokskönt, ni anar inte! =)

Men nu ska jag gå i kojs, så jag hinner sova lite innan jag börjar jobba igen. Ha det bra allesammans, hoppas ni har haft en lika trevlig midsommarhelg som jag har haft!

Och älskling? - Jag är så glad över att jag har dig, du är finast!

Kommentarer
Postat av: TARA

jaa det verkar kul ..nånting du också funderat på eller? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback