Fredags & veckan 24.

Ja, så har ännu en helg sagt sitt. Jag, Ida och hennes lillebror var och kollade på de lyckliga studenterna i fredags (tänk, det har redan gått ett år sen man själv stod på trappen.) Man kände viss ångest, åren går.. Nåväl, sen for vi in till samhället och fick en viss pary-stämning när lastbilarna kom med dessa lyckliga människor.
Senare på eftermiddagen kom Benny och vi for till Ida, grillade & hade allmänt trevligt!
Det blev Medan och Toxicbar efter det.

I lördags var vi och grillade i Sundsnäs, det var riktigt trevligt & gott blev det tillsut när grillarna började fungera! =)



Idag är det måndag och jag har inget livsviktigt att genomföra för dagen. Ska ut och handla med mamma snart, sen ska jag fixa någon slags middag till mig själv eftersom mamma ska på lappis & äta med jobbet.
Imorgon, tisdag.. hade jag inte heller så mycket för mig tror jag. Onsdan' går nog i samma tecken om inget annat händer (hoppas dock på lite bättre väder än såhär, det är mulet och endast 15 grader). Torsdag däremot blir det jobb på kvällen, ska bli tokskönt, faktiskt! =)
Sen på fredag bär det iväg till Lse på morgonen, hämta snyggingen min, sen gärnet till Umeå - Vi ska shoppa!! =)

Nåväl, allesammans, ha en bra dag - och vecka!
Jag är kär, kär i min Benny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback