Snart så är det över, och då bär det av!

Hej hallå!
Har fått vissa (kan man kalla det-) klagomål, på att jag dröjer med att skriva i bloggen.
Så här kommer lite "senaste nytt" då. =)

Har jobbar helg i helgen, fredag/lördag/söndag + att jag jobbar imorgon med.
Nåväl, var ut i fredags på lappis, var riktigt kul, träffade massa folk som jag inte träffat på år & dar'! Sen det bästa av allt; Benny, hans bror & en kompis till han kom på kvällen, helt otippat! Det var kvällens höjdare tror jag bestämt! =)
Lördagen blev väl lite siåså.. började iaf kl 7 på morgonen, suck!! Men de gick. =)
Och idag har det varit rätt lugnt med. Efter att ha jobbar delade turer hela helgen ska det bli skönt att få sluta 16.30 imorgon vill jag lova.

Har för övrigt börjat nedräkningen, har 14 dagar kvar att jobba, sen bär det iväg till "stor stan"! Och eventuellt Danmark på det! =) Jobbar min sista helg nu till veckan iaf, ska bli skönt att ha det bortgjort sen!!

Är ledig tisdag/onsdag/torsdag till veckan, vad ska man då hitta på? Förslag någon?
Nä, nu ska jag lägga mig snart, så man får lite nattvila iaf.

Ha det bra allesammans.
Jag älskar dig Benny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback