Vårkänslor i början av februari?

Så sant så.
Jag har fått vårkänslor. Normalt eller ej, det kvittar men jag har kommit på att solens mjuka strålar gör  faktiskt skillnad. -Härligt!

Men jag hinner nog inte njuta av dom, iaf inte under denna vecka. Har fortfarande plugg kvar att färdigställa så jag och solen får ha våran date någon annan dag, här framöver!

Har hunnit prata med både min syster och darling nu på "morgonen" (för jag som har ställt om dygnet, rejält). Värsta nice.
Men nu ska jag sätta mig ner och återgå till studentlivet,  att plugga.

Idag är det förresten den 6 Februari, vår nationaldag! Det ska jag & mamma fira med en semla! *:-)

Kom ihåg mina vänner, man får aldrig roligare än vad man gör det till!
Take Care!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback